Thursday, June 14, 2012

Quote of The Day

“Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.” 
                               Mary Lou Cook -

Saturday, June 2, 2012

Hello June!


A new month means you get a fresh start, or a new outlook, a new spirit, or maybe a new motivation. Your past mistakes are not forgotten, but they’re forgiven. So let your mistakes be your motivation. And make your choices, don’t give up. Don’t give in, because somewhere in you is the fight and bravery to live your life. And get ready to make this the best month ever!



Sunday, May 20, 2012

One-eyed Monster








It's not the Illuminati, it's just an art drawing
Created by : Dini Adlina

Saturday, May 5, 2012

Taylor Swift - Mean




You, with your words like knives and swords and weapons that you use against me
You have knocked me off my feet again got me feeling like I'm nothing
You, with your voice like nails on a chalkboard, calling me out when I'm wounded
You, pickin' on the weaker man

Well, you can take me down with just one single blow
But you don't know what you don't know

Someday I'll be living in a big old city
And all you're ever gonna be is mean
Someday I'll be big enough so you can't hit me
And all you're ever gonna be is mean

Why you gotta be so mean?

You, with your switching sides and your walk-by lies and your humiliation
You, have pointed out my flaws again as if I don't already see them
I'll walk with my head down trying to block you out 'cause I'll never impress you
I just wanna feel okay again

I'll bet you got pushed around, somebody made you cold
But the cycle ends right now 'cause you can't lead me down that road
And you don't know what you don't know

Someday I'll be living in a big old city
And all you're ever gonna be is mean
Someday I'll be big enough so you can't hit me
And all you're ever gonna be is mean

Why you gotta be so mean?

And I can see you years from now in a bar, talking over a football game
With that same big loud opinion but nobody's listening
Washed up and ranting about the same old bitter things
Drunk and grumbling on about how I can't sing

But all you are is mean
All you are is mean and a liar and pathetic and alone in life
And mean, and mean, and mean, and mean

But someday I'll be living in a big old city
And all you're ever gonna be is mean, yeah
Someday, I'll be big enough so you can't hit me
And all you're ever gonna be is mean

Why you gotta be so mean?



I do love you Taylor Swift
very love this song and this video clip :*

video

Sunday, April 22, 2012

My Favorite Things

Taylor is Our Inspiration
Forever and Always ♥









Taylor's Quote


In the middle of the night, When I’m in this dream, It’s like a million little stars spelling out your name - Taylor Swift


Just be yourself, there is no one better - Taylor Swift


Giving up doesn't always mean your weak sometimes your just strong enough to let go - Taylor Swift


People haven't always been there for me but music always has - Taylor Swift


Please don't be in love with someone else 
Please don't have somebody waiting on you - Taylor Swift







When I was growing up, I didn't really know much about being popular or cliques or anything like that. In elementary school and middle school, you start to kind of realize what it's all about. There are cool kids, and then there's you, and you're just trying to figure out where you fit in.I learned a lot about acceptance and rejection,Those are the themes that you'll find spread throughout my music and weaved in throughout all of the lyrics. I really know what it's like to be accepted, and I also know what it's like to be rejected. And those are lessons I learned in missing - Taylor Swift

Tuesday, April 17, 2012

Saga Top 10 Finalists 2012












Photographer: Hansel Mario
Fashion Director & Stylist: Ega Segara
Stylist Asst: Nope, Dyah, Fahad, Rinaldy, Jeti, Dini
MUA: Nadya, Virginia, Desi, Cinthia